22. 5. 2016

3/4 Šutru

Letos jsem měl pražský Šutr jako plán B, až podle toho, jak dopadne rodinný kalendář. Dopadlo to dobře a mohl jsem běžet. Trochu jsem zaspal při registraci a už nebylo místo. Díky Renatě, to dopadlo dobře, moc děkuji. Na start jsem si běžel, ale nějak jsem se necítil, ale doběhl jsem dobře, je to dobrý zvyk :). Před startem jsme se sešli pěkná partička z iTB a další kamarádi. Dobří lidé vždy potěší.

Závod

1. kolo, horko, nějak mi to neběží = jsem pomalej
2. kolo, ještě větší horko, nějak to není ono


3. kolo, meniskus už docela hodně bolí, mám puchýř, pokračovat by bylo trápení, tak to balím.

4. kolo, postávám v cíli, klábosím, užívám, fandím


Famózně běžel Karel, dal to pod 8 hodin, velice pěkně běželi i Pavel, Jitka a Iva. - BRAVO!
Krásně fandili Digi (díky za fotky), Renata, Evžen, Veronika a mnoho dalších - DÍKY!

Vím, že bych dal i 4 kola, vím že puchýř stačilo přelepit. Bylo mi to pak trochu líto, že jsem za bábovku s že jsem nedokončil. Ale protože to byl dobrý den a byl jsem se skvělými kamarády, tak smutek rychle odezněl.

BTW: časy na ty tři kola, jsem měl stejné jako vloni :)

A na konec, po doběhu byla i hospoda :) dělali jsme čest našemu klubu!

Za mě to byl moc pěkný den a všem za něj moc děkuji.

10 komentářů:

  1. Víš co, 4 okruhy už máš z loňska, tak co :-) Riskovat problém s kolenem, to si šetři zase někam jinam :-) Těším se, jak mě v prosinci proženeš, přes léto začnu trénovat vteřinové pití mixu horké polívky s točeným pivem ... a taky kopce :-) tb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. No já už se na P100 s tebou vysloveně těším :) Moje největší obavy byly z toho, jak ty, jako rozený běžec, budeš brát ty dlouhé chodecké pasáže. Teď ale vím, že to problém nebude stejně tak, vím, že ani vdechnuté pivo a horká polévka se dá natrénovat :)
      Ať nám to běhá!
      Mm

      Vymazat
  2. Tome, naopak mi to prijde rozumny.. Aspon ja bych nepostupoval jinak. Jeste chces nejakych 40-50 let behat.. Tak je potreba o ty svoje nohy, kolena hezky pecovat:).
    Vidim, ze TB zacina (alespon mentalni) pripravu na P100, to se nam to rozjelo.. Vsemu zdar a dej si koleno brzo do poradku! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, běhat ještě 50 let? :) No vlastně, proč ne, dneska jsou ty titanové klouby už hodně kvalitní :)
    Ať se daří!
    Mm

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejdřív těch 40-50 let rozesmálo, než jsem si uvědomil, s jakou přesností to Honza odhaduje :) A co jinýho bychom taky asi měli v tom následujícím půlstoletí dělat, že jo? :) Tak ať to vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Rád jsem tě zase viděl, smekám a moc gratuluji, běžel jsi opravdu neskutečně. Tak ať nám to tedy vydrží co nejlépe a co nejdéle :)
      Mm

      Vymazat
  5. Nejlepší na tom je, že i kdyby celý to poslední kolo šel, pořád bys byl v cíli dlouho přede mnou :-D Kdo umí, umí... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale nech na hlavě. Nedělej ze sebe šneka, když běžíš konzistentně jak TB. To na tebe platí "kdo umí, ten umí" ostatně ukázala jsi všem, že žena je ultra silná a tvrdá bytost. Ještě jednou gratuluji
      Mm

      Vymazat
  6. I 3/4 jsou pořád slusna naloz. Navíc všichni vime, že bys tam ten zbytek dotlacil, kdyby bylo treba. Ale ono ne vzdycky je třeba. Jsem rada, ze te trudomyslnost rychle presla-to pivo s prateli dela zázraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlasím, navíc když ty jsi tak zářila, to nešlo být smutný :) a navíc jsi krásně běžela, ještě jednou moc gratuluji.
      Ať se daří
      Mm

      Vymazat